AKO PRACUJEM JA

 

Tip pre Vás:

Pozrite sa na internet, ako sa ponúka väčšina nehnuteľností a práve takto to nerobte.

 

Nižšie nájdete praktický prehľad služieb, ktoré zabezpečím pri predaji vašej nehnuteľnosti.

 

Len tie NAJLEPŠIE realitné služby

 

Predaj nehnuteľnosti sa delí na dve fázy:

1) PREZENTAČNÁ

2) PROPAGAČNÁ

 

  1) PREZENTAČNÁ ČASŤ:

1

PROFESIONÁLNE FOTKY

Hovorí sa, že jeme očami. A nehnuteľnosť je na tom podobne. To, ako na nás pôsobí, rozhoduje, či kúpime.

2

SKVELÉ TEXTY

Niektorí ľudia sú vizuálni, iní analytickí. Text musí byť výstižný, čitateľný, štruktúrovaný odstavcami, nadpismi, atď.

3

PRESNÉ INFORMÁCIE

Pri predaji sú dôležité presné informácie. Napríklad to, či sa jedná o úžitkovú alebo podlahovú plochu. Aké sú mesačné náklady nehnuteľnosti. Kupujúci, ktorý si berie na kúpu hypotekárny úver, musí vedieť, či dokáže zaplatiť splátku hypotéky spolu s mesačnými nákladmi za prevádzku nehnuteľnosti. U bytov je napríklad dôležité, ako je to s fondom opráv.

4

ENERGETICKÝ CERTIFIKÁT

Preukaz energetickej náročnosti budov. 70% ponúkaných nehnuteľností v SR má chybne uvedené písmeno „G“ – mimoriadne vysoká energetická náročnosť. Často sa potenciálny záujemca neozve práve preto, že vidí „G“. A pri tom je dôvodom len zle odvedená práca pri prezentácii nehnuteľnosti.

5

HOME STAGING

Hovorí sa, že jeme očami. A nehnuteľnosť je na tom podobne. To, ako na nás pôsobí, rozhoduje či kúpime.

6

VIZUALIZÁCIA

Návrh budúceho vzhľadu. Ako by nehnuteľnosť mohla vyzerať.

7

PÔDORYSY

Jedna vec ktorá je pre potenciálneho záujemcu veľmi dôležitá. Mať predstavu o priestore. Ako by mohol v nehnuteľnosti žiť, ako ju zariadiť, ako sa do priestoru  „zmestiť“.

8

VIDEO PREHLIADKA

Predávať dnes nehnuteľnosť a nepoužiť k tomu video? Nemysliteľné. Ľudia milujú video. 
Všetci sledujeme radšej videá ako si len pozerať fotky. Videá prehliadky pritiahnú ešte viac záujemcov.

9

DRON

Neslúži len pre videá, dajú sa s ním zabezpečiť aj atraktívnejšie fotografie. Zároveň má kupujúci prehľad o situácii pozemku, umiestnenie stavieb a pod.

10

360° PANORAMA

Pohľad na vašu nehnuteľnosť z vtáčej perspektívy

11

3D SKEN NEHNUTEĽNOSTI

Najmodernejšia technológia pre predaj nehnuteľnosti. Vďaka 3D skenu získa záujemca detailný prehľad. 
K čomu je to dobré? Získate si pozornosť, človek strávi pri vašej nehnuteľnosti viac času a na obhliadke nie je nepríjemne prekvapený. Naopak ide na istotu.     

12

KATASTRÁLNA SNÍMKA

Ďalšia vec, ktorá je pre potenciálneho záujemcu veľmi dôležitá – či skutkový stav súhlasí s právnym stavom.

13

SAMOSTATNÁ STRÁNKA NEHNUTEĽNOSTI

Dnes nestačí len inzerovať na realitných portáloch. Vytvorím pre vašu nehnuteľnosť stránku, kde bude prezentovaná len tá Vaša.
Pozrite sa, ako môže taká stránka vyzerať:

https://miroslavjakubkovic.sk/predaj-4-izb-byt-trnava

https://miroslavjakubkovic.sk/predaj-3-izbovy-byt-zavalie-hlohovec

14

Atd.

Jednoducho len tie najlepšie realitné služby

 2) PROPAGAČNÁ ČASŤ:

1

TOPOVANIE DENNE

Udržať Vašu nehnuteľnosť na prvých pozíciách na realitných portáloch je povinnosť každého profesionálneho realitného makléra. Stojí to každý deň peniaze, ale u mojich nehnuteľností je denné topovanie samozrejmosť.

2

REALITNÉ PORTÁLY

Pri propagácii nehnuteľnosti samozrejme nevynechávam žiadny významný realitný portál.

3

ZVÝHODNENÉ POZÍCIE

Rôzne realitné portály umožňujú rôzne zvýhodnené pozície – zviditeľnenie inzerátu. Využitie týchto platených pozícii má zmysel, vďaka tomu ponúkneme vašu nehnuteľnosť omnoho väčšiemu počtu záujemcov.

4

ZDIEĽANIE NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH

5

REKLAMA NA FACEBOOKU

Sociálne siete hýbu svetom a tiež hýbu predajom nehnuteľností. Čo ďalšie ide urobiť pre efektivnější predaj? 
Vytvoriť plaťenú propagáciu na Facebooku a zacieliť reklamu na tú správnu cielovú skupinu. 

6

REKLAMA NA INSTAGRAME

7

REKLAMA NA LINKEDLN

8

REKLAMA NA YouTube

9

REKLAMA NA GOOGLE ADS

Zariadim, aby sa ponuka vašej nehnuteľnosti zobrazovala aj na Google. Prečo? Pretože tam sa pohybujú denne státisíce ľudí, ktorí aktívne žiadnu nehnuteľnosť nehľadajú, ale predsa ju za správnu cenu môžu kúpiť.

10

DATABÁZA

V mojej databáze kontaktov sú tisíce klientov, ktorý predávajú či kupujú. Dám im vedieť, že práve Vaša nehnuteľnosť je na predaj.  

11

PLACHTY

Je vaša nehnuteľnosť na frekventovanom mieste? Tak môžeme na Váš plot umiestniť plachtu „NA PREDAJ“ s odkazom priamo na samostatnú internetovú stránku nehnuteľnosti. A oslovíme tak ľudí vo Vašom okolí.

12

LETÁKY

Sú letáky prežitok? Ale vôbec nie. Správne vytvorený leták s informáciami o predaji vašej nehnuteľnosti môže trefne osloviť záujemcu.

13

TLAČENÁ REKLAMA

Miestny noviny, mesačník vašej obce – aj to sú miesta, kde môžeme ponúknuť nehnuteľnosť. Aj taká forma propagácie môže v 21. storočí zafungovať.

14

AUKCIA

Každý majiteľ nehnuteľnosti chce pri predaji získať tú najvyššiu možnú cenu. Aukcia je skvelý, moderný a transparentný nástroj, s ktorým mám niekoľkoročnú prax. Pre predaj Vašej nehnuteľnosti sa pozrite na video vzorovej aukcie.

15

A ešte niečo naviac

Predaj nehnuteľnosti je alchýmia. Je treba vytvoriť ten správny marketingový mix.
Ozvite sa mi, rád sa s Vami stretnem pri káve. Prejdeme, čo všetko najlepšie urobiť pre predaj Vašej nehnuteľnosti, aby bola predaná za čo najvyššiu cenu. 

Používame cookies na optimalizáciu našich webových stránok a našich služieb. Ďalšie informácie o cookies nájdete tu.

Nastavenie